Förordningar

Allmänt

1.Online butiken är föremålet för bolagets MPrestige verksamhet, ägare Patryk Makurat, ORGANISATIONSNUMMER: 6192044722, REGISTER FÖR NATIONELL EKONOMI: 380532662, med huvudkontor i 63-604 Slupia under Kepno, gatuadress Sloneczna 58.
2. Företaget MPrestige utfärdar inköpsbevis.
3. Produkter presenterade i butiken är i fabriksskick och har blivit införda på den polska marknaden enligt lagen. Ifall att produkten inte är in fabriksskick kommer lämplig information att anges i produktens beskrivning,
4. Till varje såld produkt finns det en utfärdat inköpsbevis, leverarat yill iköparen tillsammans med den inköpta varan.
5. Termen Säljaren och Butik kan användas växlande i följande punkter.
6. Alla priser i butiken är angivna i svenska kronor och inkluderar Moms.
7. Angivna priser inkluderar fraktavgifter med leverans till adressen som inköparen anger vid beställning, dock endast om den angivna adressen ligger i södra delen av Sverige, fraktkostnaden utanför det förbestämda området beräknas individuellt.
8. Tillverkaren håller sig rätten till konstruktiva ändringar av presenterade modeller av möblerna, utan att ändra dess almänna karaktär.
9. Dekorationer inkluderas ej i produktens pris.
10. Vi garanterar ej att bilderna speglar produktens exakta utseende. Beroenda på skärm upplösning kan det förekomma någon färgskillnad.

Leverans

1. Leveransen tar vanligtvis 14-21 arbetsdagar, om inte annat angesi den konkreta produktens beskrivning.Beställningar har vanligen 21-28 dagars leveranstid, beroende på den beställta varan.
2. Om av någon anledning, blir det inte möjligt för oss att leverera produkten i tid, informeras du snarast. Du har alltid rätt att avbryta beställningen utan några avgifter i händelsen av leveransens försening.
3. Vi garanterar dock inte, att varorna kommer i angivet leveranstid, eftersom det kan förekomma oförutsedda förseningar.

Betalningen

1. Kontant betalning vid leverans.
2.  
3. Inom kort kommer KLARNA delbetalning vara tillgänglig.

Skador under transport

1. Vi packar alltid alla varor och ansvarar inte för skador som förekommer under transport.
2. Du som inköparen är obligerat att kontrollera försändelsän i samband med leveransför att kontrollera att paketet inte är skadat samt att ingenting i paketet saknas.
3. Om paketet är skadat är du obligerat att snarast anmäla skadan.
4. Vid misstanke om paketets skada, bör man öppna paketet hos leverantören.
5. Om varan har blivit skadat under transport, bör man fotografera den skadade varan samt kontakta oss.
6. Efter att man får en retursrapportmed beskrivning av skadan, fotot och kontakt information, kan vi först bedöma skadan.

Retur

1. Vi kontrollerat alltid alla delar innan de skickas iväg, men på grund av orsaker som inte är beroende av oss, om produkten levereras skadat, okomplett, eller om den levererade produkten inte ärkompatibel med beställningen, ber vi om omgående kontakt i mål att rätta situationen.
2. Vi byter den felaktiga varan utan avgifter, snarast det är möjligt.
3. När kunden avbryter ordern när den redan finns i transportföretaget täcker kunden transportkostnaderna.
4. Kontakta oss alltid om du vill returera produkten !